Çok güzel bir aşk... - Sen Çal Kapımı 35. Bölüm

  Shikime 1,199,074

Sen Çal Kapımı

3 muaj më parë

Güldüren çok güzel bir aşk...🤗🥰
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi ALmores Kanalı: bit.ly/3dxNPVW

Kerem Bürsin ve Hande Erçel’in yanı sıra Neslihan Yeldan, İlayda Çevik, Evrim Doğan, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan gibi birbirinden başarılı isimleri barındıyor.


Komente
Sen Çal Kapımı
Sen Çal Kapımı 3 muaj më parë
Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW
Seherzsvsbsbsvbnsb Darahta
Seherzsvsbsbsvbnsb Darahta Muaj më parë
1234567890
Samia Donato
Samia Donato 2 muaj më parë
@Lamiyə Ağaşova qá
Öznur Cinar
Öznur Cinar 3 muaj më parë
@şukufe ÖZNUR
Queen Hande
Queen Hande 3 muaj më parë
@Aygul Sindiyeva noioo😢
şukufe
şukufe 3 muaj më parë
O kadar çok yorum okudunmu benim yorumuma geldin hadi şimdi beğen 😉
*Queens Kore*
*Queens Kore* 9 orë më parë
Oha Serkan'in erindigini ilk defa görüyorum "COGK UZAGKKK"
Eu mesma
Eu mesma Ditë më parë
so funny. so cute 😂😍
Aysun Abdullazadə
Aysun Abdullazadə 4 ditë më parë
2:17 serkan napıyorsun?😂😂😂bu bölümde gülmekten öldüm
ZÜMRA GÜNNAR
ZÜMRA GÜNNAR 4 ditë më parë
3:10 hatirliycaksin ya bxbdhshhshsa
🧚‍♀️peri kizi🧚‍♀️
🧚‍♀️peri kizi🧚‍♀️ 9 ditë më parë
6:59 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣Gülmekden kopdum.
Defne Aydın
Defne Aydın 11 ditë më parë
Serkenın yağ yemiyorum diyip bütün tereyağını bitirmesi 😂😂😂😂😂💕💕
Emily Sole
Emily Sole 12 ditë më parë
6:30
Maria Pinilla
Maria Pinilla 21 ditë më parë
Buenísimo este capítulo. 😂🇪🇦
Helin Kömür
Helin Kömür 23 ditë më parë
Bunlar hani çok açtılar toplam 2 ısırık aldılar ama gülmekten öldüm.😂😂😂
Lizge Can
Lizge Can Muaj më parë
Olum bunlara ne yedirdiler bende istiyorum 😅🙈
Lost on you
Lost on you Muaj më parë
3:08 Müqemmel sahne....💋🌹🤣
Ada yıldız
Ada yıldız Muaj më parë
Gülmekten cekemediginiz sahneyi gulmekten izlemeyimoruzzz hankeeeeer edseeeeer aydaaaan seyfiiii ayfeeeer 🤍🤍🤍🦋🦋🦋sizi seviyoruuuuuuuuz cok cok cok cok seviyoruz 🦋🦋🦋👻👻👻handeee kereeem...⭐⭐🥺🥺
Nieves Isaac
Nieves Isaac Muaj më parë
Madre mía no puedo dejar de mirararlos. Me encanta
1Fan
1Fan Muaj më parë
Özledikçe izliyorun iște 🥺 Ama yeni sezonda EFSANEE OLACAAAKK, sadece bu beni motive ediyor... ❤️🎈
Antonia Rosales Ramos
Antonia Rosales Ramos Muaj më parë
Me encanta esta serie!!!!! Que bonito es el Amor!!!!
Azra İpek DEDE
Azra İpek DEDE Muaj më parë
3.26 bingo Eda Yıldız
Güler Kılıç
Güler Kılıç Muaj më parë
Aşk sandivçlerini Deniz yiyecek eski bölümleri izlemek iyi geliyor 😂😅😂😂
Людмила Пронь
Людмила Пронь Muaj më parë
Спасибо большое!!!
nigar memmedova
nigar memmedova Muaj më parë
06:59 neslihan hanim ayaktan felc
nigar memmedova
nigar memmedova Muaj më parë
04:23 fandom
Gülçin Cumayeva
Gülçin Cumayeva Muaj më parë
Bu kadar guzel bir sahnede tek takildigim replik: Kalbim burnumda mi? Shhdbduddb
Rüveyda SARAÇOĞLU
Rüveyda SARAÇOĞLU Muaj më parë
Beyendim
Eylül Kahraman
Eylül Kahraman Muaj më parë
Serkan ısırma çabaları çok komik değilmi ya
Hande Miyy
Hande Miyy 2 muaj më parë
Wow
Ayşe Açılkan
Ayşe Açılkan 2 muaj më parë
YARILDIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Sude naz Emir
Sude naz Emir 2 muaj më parë
Şarkının adını bilen varmıı
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
6:32
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
4:07
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
4:01
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
2:29
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
2:24
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
2:15
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
2:10
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
2:01
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
1:57
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
1:33
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
1:11
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
1:05
Minik Kalpler ✓
Minik Kalpler ✓ 2 muaj më parë
0:46
Eshita Sharma
Eshita Sharma 2 muaj më parë
❤️🧿❤️🧿❤️🧿
blinkiee
blinkiee 2 muaj më parë
Sen cal kapiminin en sevdigim sahnesi olabilirrr
Mohsinul Kalam
Mohsinul Kalam 2 muaj më parë
Can anyone help me to find the song's name?
princess badoosh &&
princess badoosh && 2 muaj më parë
7:32 😭🤣🤣🤣🤣🤣🤣
gulem cy
gulem cy 2 muaj më parë
Zorla gülmesi asiri beceremiyor eda
Qwr Adds
Qwr Adds 2 muaj më parë
😂😂😂😂😂 العرب اثبتوا وجودكم ✋
Almila Kurtul
Almila Kurtul 2 muaj më parë
Çok komik
Lara Badr
Lara Badr 2 muaj më parë
Wow
Ece Eda
Ece Eda 2 muaj më parë
Evrencannnnnn
Esma Esrugun
Esma Esrugun 2 muaj më parë
Çooooooook komik bir sahne. Veeeeee çok tatlılar çıkar🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️
Gökhan Ayyıldız
Gökhan Ayyıldız 2 muaj më parë
Çok komiklkkkl aşkı oldum resmen ayyrjgrhjghkl
güzel kız ponçik
güzel kız ponçik 2 muaj më parë
Keşke full bölüm atsalar
Eshita Sharma
Eshita Sharma 2 muaj më parë
♥️🧿 HANDE KEREM 🧿♥️
Eshita Sharma
Eshita Sharma 2 muaj më parë
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ali ozan akçil
ali ozan akçil 2 muaj më parë
Eda:Oh çikolata kokuyo mis :)
Umutcan Dil
Umutcan Dil 2 muaj më parë
Bence sarmıyor final yapsın
Esma YAĞAN
Esma YAĞAN 2 muaj më parë
Bu sahnede kopanlar 👇
Mara 35
Mara 35 2 muaj më parë
Bu sahneye çok güldüm
Teresa Cugat
Teresa Cugat 2 muaj më parë
Quiero en castellano
Rüveyda Coşkun
Rüveyda Coşkun 2 muaj më parë
Serkan tabağa bakarken çok komik😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😉😉😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Rüveyda Coşkun
Rüveyda Coşkun 2 muaj më parë
Bunlar sarhoşmu
Elifnur Çakmak
Elifnur Çakmak 2 muaj më parë
Eda abla Serkan abi sizi seviyorum
Yıldız Tokat
Yıldız Tokat 2 muaj më parë
AYDAN ABLAAA tam öpüşceklerdi düşmenin sırasımıydı
Ramil Qasimov
Ramil Qasimov 2 muaj më parë
🤗🤗
Yusuf Koncagül
Yusuf Koncagül 2 muaj më parë
00:44 Merak ettim edanın buzdolabından çıkardığı beyaz şey ne (Serkanda büyük kaşığı ağzına soktu )😂😂😂
Gönül ALKAN
Gönül ALKAN 2 muaj më parë
Saçmalık
Beren Bulut
Beren Bulut 2 muaj më parë
Keşke evlenseniz bide çok yakışıyorsunuz
Sebahat Onur
Sebahat Onur 2 muaj më parë
Selin ve denizden nefret ediyorum ya😡😡😡😡
Tuana's vlog
Tuana's vlog 2 muaj më parë
Bittim bu sahneye yerim sizi ya bne 😘😘
Gaye Çetinkaya
Gaye Çetinkaya 2 muaj më parë
gülmekten yarılan tek benmiyim yaw
Berfin'in kelebegi
Berfin'in kelebegi 2 muaj më parë
Lan çok komik bu sahne aw
Berfin'in kelebegi
Berfin'in kelebegi 2 muaj më parë
Bu diziye aşığım
alex
alex 2 muaj më parë
Fifi nerede😕
ttmm 6.9
ttmm 6.9 2 muaj më parë
😭😭😭🦋🦋🦋🦋🦋
Esra Sari
Esra Sari 2 muaj më parë
Serkan gülmeyeli baya olmuştu ya çok tatlılar
Rana Kaplan
Rana Kaplan 3 muaj më parë
S: ben çok açım çok açım çok yemek yemek istiyorum E: gerçekten mi olabilir mi böyle bir şey S: evet hatta ben sadece aç olduğumu düşünüyodum bu dünyada Cjkdmdkdm
S.
S. 3 muaj më parë
5:42 احححلا لقطه ععندي تكفونء هيبته راحت 😭😭. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Falan Filan
Falan Filan 3 muaj më parë
Aaa ben sadece ben aç olduğumu düşünüyordum dhehdndndnn
Gülistan Kaplan
Gülistan Kaplan 3 muaj më parë
Çok güzel yaaaa
Oğuzhan Caner
Oğuzhan Caner 3 muaj më parë
Niye bukadar geç atınız !
Hayrunisa Korkmaz
Hayrunisa Korkmaz 3 muaj më parë
Seyfi: Görmedim öptü mü? Öptü mü? Ayfer: Hayır... Fanlar: Senarist sevenleri ayırmak büyük günahtır haberin ola
Marwathearmy💜
Marwathearmy💜 3 muaj më parë
kerem burda Serkan olarak değil kerem olarak oynadiği için çok kolay oldu
Elif Ebrar
Elif Ebrar 3 muaj më parë
Hani serkan çok iyi yemek yapiyodu 😌😌😌😏😏😏😏😡😡😆😆😆☺😊😊😂😂😁😀😊😄😅
SÇK&HANKER
SÇK&HANKER 3 muaj më parë
Hem de cok güzel
Meryem Yıldırım.
Meryem Yıldırım. 3 muaj më parë
Serkan abi tam da zaman ne hatırladın yoksa eda abla evlendirdi iyimi hafızam geri geldi selin ne ya nefret ediyor ben o kızdan ya ama gerçek den ahizan geri geldi
Why Me?
Why Me? 3 muaj më parë
Cumartesi saat 12.00 de bne: Fragman yaşasıın. Cmrts 12.10 da bne: E tv de yok Cmrts 12.20 bne:E o zaman internette vardır. Cmrts 12.25 bne: A daha atmamışlar Pazar 00.30 bne :Hala gelmedi Pazar 4.50 bne :(Rüyamda):Aww acaba fragman geldi mi? Pazar 12.00 bne: Acaba öldüler mi? Pazartesi bne: A senarist değişmiş. Çok iyi. Eda ikidebir 3 yaşında gibi kayboluyordu. AMA HALA FRAGMAN YOKKKK Salı bne:Hala fragman yok bari yorum yazayım. 32 yıl sonra bne:Aaa fragman geldi!Aaa edanın beyaz saçları var yaşlanmış Buraya kadar okuduysan bi like atarsanız mutlu olurum. Atmasan da olur sıkıntı yok. Amacım üstlere çıksın daha çok kişi gülsün.
SERAP EZGİN
SERAP EZGİN 3 muaj më parë
Fragman neden gelmiyor, sorun mu var acaba
Why Me?
Why Me? 3 muaj më parë
Senarist değişti çarşamba gibi gelebilir
Why Me?
Why Me? 3 muaj më parë
ARKADAŞLAR ALİ TEZCAN DİYE Bİ ZEKİ VAR BU KANALIN SAHİBİYİM DİYO İNANMAYIN. @ALİ TEZCAN öncelikle sahte olduğunu bu kadar belli etme. Bu montajlar bilgisayardan oluyor . Ayrıca ismini 80 yıldır vernemişsin şimdi mi aklına geldi? Ayrıca diyelimki az önce dediklerim yok sayılsın, buraya yorum yazıyosan demekki elinde bi cihazın var. E o zaman hesabını girersin. E hadi şifreyi unuttun, aklında kalan eski şifrenle veya kurtarma tel ve maillerle kurtarabilirsin. Hadi bunu da yapamadın gidip videoya uğraşcağına herkeze yorum mu atçan he?! Cevap ver buna da!
MEDİA - STUDENT
MEDİA - STUDENT 3 muaj më parë
Fragman ne zaman gelicek ama 😕😕
Why Me?
Why Me? 3 muaj më parë
Çarşamba gibi gelir çünkü senarist değişti
Elmira Bircan
Elmira Bircan 3 muaj më parë
Admin fragmanı gönder artık yaa bitmedimi çekimler
Aysu b.
Aysu b. 3 muaj më parë
Fragman niye yookkk yaaaaaa 😭😭😭😭
Edanur Günaydın
Edanur Günaydın 3 muaj më parë
FRAGMAN NERDEEEE NERDEEEE
Güler Tekin
Güler Tekin 3 muaj më parë
fragman yok mu
Asal Bts
Asal Bts 3 muaj më parë
Seyfinin amacı bu 😆😁
Марина Алиева
Марина Алиева 3 muaj më parë
Neden 36 bölüm Fragmanı Yok Sildiracam 🙄🙄🙄😏
Захра Джабраилова
Захра Джабраилова 3 muaj më parë
2:11 Serkanın yüzü 😂😂😂👍
yağmur sevgi
yağmur sevgi 3 muaj më parë
Artık fragman gelsinnnnnnnn admin lütfen
dilannzz
dilannzz 3 muaj më parë
Fragman neredeymiş aaaa yokmuymuş 🤦🏻‍♀️
Emrah Celik
Emrah Celik 3 muaj më parë
Bu sahneleri çok özlemişim gülmekten karnım agridi
sultan aslan
sultan aslan 3 muaj më parë
FRAGMANNNN NERDEEEEEEEE 🥺🥺🥺
Gold AG - Plumbi
3:25
Gold AG
Shikime 217 mijë
Güzel bir sabah... - Sen Çal Kapımı 38. Bölüm
2:15
Sen Çal Kapımı 35. Bölüm
2:11:54
Sen Çal Kapımı
Shikime 4 mln
Sen Çal Kapımı 34. Bölüm
2:11:46
Sen Çal Kapımı
Shikime 3 mln
Gold AG - Plumbi
3:25
Gold AG
Shikime 217 mijë
Kidda X Capital T  - Magji
3:34
Capital T
Shikime 3,7 mln
YouTube VS. TikTok Free Live Stream
58:01
FaZe Jarvis
Shikime 7 mln