Masumiyet 11. Bölüm

  Shikime 2,965,333

Masumiyet

Muaj më parë

Masumiyet 11. Bölüm Tek Parça İzle
(5 Mayıs Çarşamba)

Masumiyet Her Çarşamba 20.00'de FOX'ta!

Hale’nin planıyla köşeye sıkışan İsmail, kendi ağzıyla suçunu itiraf etmek ve teslim olmak zorunda kalır. İsmail’in şok itirafıyla yer yerinden oynarken, Umut’un o gece olay yerinde olduğunun tespit edilmesiyle davanın seyri değişir. Bahar ve Ela ortaya çıkan şok gelişmelerle sarsılır, birbirlerinden habersiz aynı gerçeği arayan anne kız, gerçekler ve yalanlar arasında arafta kalır. İsmail’in gölgesinden kurtulan Hale ve İlker için ise vakit, karanlık aile geçmişleriyle hesaplaşma vaktidir. İsmail’in yıllarca gözlerden saklamayı başardığı hastalıklı dünyası göz önüne serilirken İlker, İrem ve Ela arasındaki dengeler bir kez daha değişir. Harun’un gizli gündemleri ise saklı kalmış bambaşka gerçekleri su yüzüne çıkarmak üzeredir.

Evli ve iki çocuk annesi Bahar’ın (Deniz Çakır) hayatı, 19 yaşındaki kızının yanlış bir adama aşık olmasıyla değişir. Kızı Ela’nın (İlayda Alişan) ilk aşkı, yaşıtı bir üniversite öğrencisi değil babasının, başkasıyla evlenmek üzere olan 35 yaşındaki patronudur. Kızını bu yanlış ilişkiden kurtarmaya çalışan Bahar, ne yapsa da olacakların önüne geçemez. Bahar ve ailesinin hayatı, Ela’nın 19. yaş gününde sonsuza kadar değişir.

OYUNCULAR: HÜLYA AVŞAR, MEHMET ASLANTUĞ, DENİZ ÇAKIR, İLAYDA ALİŞAN, SERKAY TÜTÜNCÜ, DENİZ IŞIN, SELEN UÇER, TOLGA GÜLEÇ, NESLİHAN ARSLAN, ASENA TUĞAL, ERTUĞRUL POSTOĞLU, ALAYÇA ÖZTÜRK GİDİŞLİ, KİMYA GÖKÇE AYTAÇ, GİZEM ERGÜN, ASENA KESKİNCİ, OZAN KAYA OKTU, SEVGİ TEMEL, RÜÇHAN ÇALIŞKUR

FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Masumiyet: https: //www.fox.com.tr/Masumiyet/izle
Resmi Facebook Sayfası: masumiyetfox/

Komente
Kader Balinski
Kader Balinski 6 orë më parë
Biri çalmış biri temizlemiş biri pişirmiş biri yemiş biri de hani bana hani bana demiş gibi oldu 😁
ayfer Gunes
ayfer Gunes Ditë më parë
Bu ne ya😂 Aşçı bahçivana, bahçivan şoföre, şoför uşağa sonra hepsi uşağa. Burada uşak ismail, entrika yapıcam diye saçmalamış resmen senarist.
Sovket Rehmanova
Sovket Rehmanova Ditë më parë
Elanı ben dovdum ben itiraf ediyorum özür dilerim sayın seyirciler 😭
zul1kha 2000
zul1kha 2000 Ditë më parë
Ayy çok komik ya o gün herkes o eve toplanmış herkes her yerden o eve gelmiş 🤭😂😂
Lachina Garyagdyeva
Lachina Garyagdyeva 2 orë më parë
Ama bir birini gormemisler 🤦🏽‍♀️😂
SNGL GLN
SNGL GLN Ditë më parë
Bu dizi hep elayi kim dovdu bulmacasini çozmeklemi geçcek bnce irem dovdu yada avukat simaili avucuna almak için
Sirin Atayewa
Sirin Atayewa 2 ditë më parë
Cook seviyorum ellani ve annesini keske benim annemde oule korusa sevdigini gosderse
Özlem KAYA
Özlem KAYA 3 ditë më parë
Hale Ismail 'in mahvolusunu izlemekten çok keyif aliyo :D
Özlem KAYA
Özlem KAYA 3 ditë më parë
Bu ismail nasıl bi adammış ya
Merve Şahanoğlu
Merve Şahanoğlu 3 ditë më parë
Birce'nin düz konuşması bile kulağa şiir gibi geliyo.
OyunConsolu PP
OyunConsolu PP 3 ditë më parë
bizim behlülün riva evi la :D oha aq
Meral
Meral 3 ditë më parë
Sakin sakin duran iyilik meleği Harun’u nasıl da delirttiler adam ne güzel oynuyo hepsiyle
Özlem KAYA
Özlem KAYA 4 ditë më parë
Avukat bile bahari azarliyo bahari azarlamayan yok
Özlem KAYA
Özlem KAYA 4 ditë më parë
Bu ilker in ablası neden dünyadan bihabermis gibi davraniyo. Annesiyle babasının birbirlerine düşmanca bakışlarını görmüyor mu video kasedi izlerken yaptığı yorum çok ilginç geldi romantik bir şeyler mi planladinız evlilik yildonumunuz icin diyo. Haleyle ismail birbirine çok uzak iki insan. Sen bunu bilmiyor musun. Sen o evde büyümedin mi. Annenle babanın ortak olarak tek yaptığı şey aynı sofrada yemek yemek . Aileyi hiç tanımayan birinin yapacağı yorumu yapıyor.
Ahah
Ahah 4 ditë më parë
Flashbackler çok çok iyi
Ebruli
Ebruli 5 ditë më parë
Harunun Elayı ararken telefonunda Eda Yüksel yazması ne büyük hata yönetmeni tebrik etmek lazım 🤣
Ebru
Ebru 6 ditë më parë
"bi eşik var o eşikten geçince herkesten her şeyi bekliyosun"
Zarina Khayreddinova
Zarina Khayreddinova 6 ditë më parë
Umut salakmi🥵nie konusmiyo gerezikali
Aiperi Berdiewa
Aiperi Berdiewa 6 ditë më parë
Her 5 dakkadan reklam çıkıyo amk azaltın şunu
Esra nur Battal
Esra nur Battal 8 ditë më parë
Umuda kelepçe vurulmaz
Sevgim Nur yılmaz
Sevgim Nur yılmaz 8 ditë më parë
Şurada ağzımızın tadıyla entrika REKLAM izleyelim diyoruz araya DİZİ koymuşlar çok saçma
Ayde Hesenli
Ayde Hesenli 8 ditë më parë
Bu dizide tek mahsum olan seyirciler😂😂
aqil aqil
aqil aqil 9 ditë më parë
Harun bey kimi esim olsun isterdim
Ezgi Nur Toprakcı
Ezgi Nur Toprakcı 9 ditë më parë
Bu asunun kızının gerizekalı tavırları ya salak 13-14 yaşında kızı bebek zekasında yapmışlar ayar oldum
Oguz Nesirli
Oguz Nesirli 9 ditë më parë
Keske final olmasaydi yaa
Osman Akyuz
Osman Akyuz 9 ditë më parë
Bence hale dövdü elayi
Ruby Jane
Ruby Jane 9 ditë më parë
Bu ne ya Harun bey herkes ile işbirliği içinde vallaha finalde suçlu ben çıkıcam diye korkmaya başladım haberim yokken harun bey bana elayı dövdürmüş olabilir çünkü fjkgbdkfjbgfjkd
Desert Rose
Desert Rose 9 ditë më parë
Tek masum Ilkerin ablasi
Naz
Naz 10 ditë më parë
İlker harundan mı lan
Gri Yazar
Gri Yazar 10 ditë më parë
Aşkı memnu ya döndü 😂🤣😂😂
Gönül
Gönül 10 ditë më parë
Hale niye bu kadar kastı ki ? kendi çocuğu,, nişanlısına ve sevgiline daha beterlerini yapti 😄
Gri Yazar
Gri Yazar 10 ditë më parë
Ela’nın arkadaşı da neden susuyor 🙄
studYouTuberat
studYouTuberat 11 ditë më parë
Haftalarca Elan'ın kuyusunu kazan kuzen, Umut içeri girince vicdan yapası geldi
aysun tehmezova2006
aysun tehmezova2006 11 ditë më parë
Lan elayı kim dövdü ben kendimden şüphe ediyorum artık ya 😂
Filiz Yildiz
Filiz Yildiz 11 ditë më parë
Ilayda ve serkay beraber bu da burda dursun .gelip gelip bakarım 🥰
Filiz Yildiz
Filiz Yildiz 11 ditë më parë
Tek masum asu valla
Filiz Yildiz
Filiz Yildiz 11 ditë më parë
Ilkerin rahatligi😄😄
Pinar Sadegi
Pinar Sadegi 11 ditë më parë
Benim kadam karıştı ya😂
Rabia Yamaç
Rabia Yamaç 11 ditë më parë
ela değil mi ismi neden harun orhun eda yücel diye kaydetmiş telefona ???
Hürrem
Hürrem 12 ditë më parë
Evet arkadaşlar elayı küçük kardeşi dövdü oyüzden ortalıkta yok şüpehli bir durum🤔
Zulya Bakinka
Zulya Bakinka 13 ditë më parë
Elanı baba annesi dövmüş.
Raziye ÇELİK
Raziye ÇELİK 13 ditë më parë
Bir bebeği ağlatmak 🥺
Qizbes Baqirova
Qizbes Baqirova 14 ditë më parë
Kendimden şubhelenmeye başladim artik🤔Acaba Elayi benmi dovdum
just smile
just smile 14 ditë më parë
Ela-ilkeeğr Hale-intikaaağm İsmail-senin oğlun!
yaren eker
yaren eker 13 ditë më parë
İsmail = o oğlun nerde
just smile
just smile 14 ditë më parë
İsmailin babalığını gördükten sonra timura şükretmeye başladım
Ebrar Fidan
Ebrar Fidan 14 ditë më parë
Bence Elayı Bulgaristandan getirtilen Adam dovdurdu İremin yüzünden . Umut orada doveni gördü sonra da bulgaristandaki adamı öldürdü çünkü Elaya aşık olduğu için suç İlkere kalmalı ve onu ekarte etmeliydi
hope love
hope love 14 ditë më parë
1:44:29 Hulya effektsiz cikti TVde korktum lan
Elif Gebeş
Elif Gebeş 15 ditë më parë
İsmail Ilgaz gibi bı karakter sağlıklı değil hiç. 6aylik bebeği emzirtmedi ya cildiricam
Elif Gebeş
Elif Gebeş 15 ditë më parë
Bu Asu karakteri biraz saf mi
Zehra Akpınar
Zehra Akpınar 15 ditë më parë
İtiraf ediyorum Ela'yı o gece ben dövdüm suçu da bunlara attım
User User
User User 16 ditë më parë
Ben anlamiyorum umtu neden tutuklar ki sevmek sucmu?🙁
Busra
Busra 16 ditë më parë
Hulya Avsar ne kadar kotu bir oyuncu ya
Büşra Akyüz
Büşra Akyüz 16 ditë më parë
Ya 40 sene önce evlendik diyo çocuğu nasil 35 yaşında 😂
aysel aydogdu
aysel aydogdu 16 ditë më parë
Bu umut kaç yaşında ki koca koca adamların kaldıgı koğuşa gönderiliyor?
hersey dahıl
hersey dahıl 16 ditë më parë
19
Sevgi Tarhan
Sevgi Tarhan 16 ditë më parë
İzledikçe şoka giriyorum meğer ki herkes herkesle suç ortağıymış 😬😂
Tgb KLC*
Tgb KLC* 17 ditë më parë
Bir dahaki bölümde Ela yı döven Harun Bey
sema
sema 17 ditë më parë
Voldemart'ı tebrik ederim çok iyi oynamış👌🏼👌🏼
hersey dahıl
hersey dahıl 17 ditë më parë
Umuta da ayri gicik oldum susarsa gebersin salak
hersey dahıl
hersey dahıl 17 ditë më parë
Avukat beril neden tutuklanmiyor. Hale onu neden ele vermedi. Hala avukatlık yapacam diye ugrasiyor. İsmaaayiiill dedikçe sinir oldum.iyice kadina
Seyma Bicer
Seyma Bicer 17 ditë më parë
Ilkere hep kotu konusdum mersem çocuklu berbat gecdi 😩
Sevaramirxon Mehribon
Sevaramirxon Mehribon 17 ditë më parë
En sonunda kendi kendini vurmuş olur bence 😂
Gündem Araz
Gündem Araz 17 ditë më parë
Ne oluyo yaa????
BRC B
BRC B 17 ditë më parë
Ilkerin boyle olmasinin tek nedeni ailesi hersey anne babada bitiyor, cocuklar ailenin aynasidir net..
ismailemir altun
ismailemir altun 17 ditë më parë
Şu dizide en sevmediğiniz kişi kim benim İsmail ılgaz
ismailemir altun
ismailemir altun 17 ditë më parë
İlkere her bölüm biraz daha hak vermeye başlıyorum evet yaptıkları doğru değil ama baba sevgisinden babası yaşadığı halde mahrum kalmak kolay bir şey değil
Turkan Kuliyev
Turkan Kuliyev 17 ditë më parë
Her kes o gece orda ama kimse Elayi şu dövdü demiyo Bence diziyi komple akıl doktoruna götürmek lazım Hepsinin deli olduğuna eminim ama ispatliyamam
ps
ps 17 ditë më parë
sıfır şakasız her sahnenin sonunda nası ya dedim ÖWPĞD€@Ş
ince ailesi
ince ailesi 17 ditë më parë
Vall bu gidisle senaristi ben dövücem artik karar versin.😂😂😂
Gündem Araz
Gündem Araz 18 ditë më parë
İlker neler cekmis oyle babasindan
Gündem Araz
Gündem Araz 18 ditë më parë
Bn sokkk
Batuhan Tekşen
Batuhan Tekşen 18 ditë më parë
Şu senfoni orkestraları olmasa ne yapardınız???20 dakikalık bile konu yok nasıl uzatırdınız bu saçmalığı böyle.
Ayse Boyalı
Ayse Boyalı 18 ditë më parë
Bu Ela’nın kuzeni umut’a aşık bence
Leman
Leman 18 ditë më parë
Dizinin ismi gizemli şahs olmalı dkdkmdmmsm
Leman
Leman 18 ditë më parë
2 bölüm sonra finalmı?çok seviyordum bu diziyi....
Nurane Babazade
Nurane Babazade 18 ditë më parë
İlker kafasina sandalye vurdu ama tutuklanmadi,babasi atdi diye tutuklandi
Ela Kumyaoğlu
Ela Kumyaoğlu 18 ditë më parë
Harun'da bir benle iş birliği yapmamış haa yakında o da olur LKADJSJNFLKADHSKHGFDJKH
Esmer 1905
Esmer 1905 18 ditë më parë
Şu adamı attıkları hücreyi görünce aklıma ulacanlar cezaevi geldi
Nurane Babazade
Nurane Babazade 18 ditë më parë
Bence arka sokaklar dizinsine baw vursunlar bu iwi cozse cozse onlar cozucek))) elanin annesinden bawka her kes yapdi birlik olub bence bir birinden habersiz😅😅😂
AYŞE Bitkin
AYŞE Bitkin 18 ditë më parë
57:33 bambim var benim hep yerinde keyfim...
Tuğçe Nazar
Tuğçe Nazar 19 ditë më parë
1:44:26 harunla beraber kahkaha attim
Rukiye Nazeri
Rukiye Nazeri 19 ditë më parë
Umut yapmaz ya🥺🥺
dicle Gencer
dicle Gencer 19 ditë më parë
Umutun ağzına kürekle vurasım geldi bu bölümde birine bir şey sorup cevap alamayınca cinlenir insan susup duruyor
havva'nurr
havva'nurr 19 ditë më parë
13.bölüm nerde yaa ne zmn yayınlamayı düşünüyosun admin Like atın da üste çıksın LÜTFEN
Sen Bu
Sen Bu 19 ditë më parë
Sonu les gibi oldu birsey anlamadim ki
Aylale Bayramova
Aylale Bayramova 19 ditë më parë
Huliyanyn yuz ifadesinde mutlumu uzgunmu belli olmuyor estetikden yana 🙄😂
Yuksel Omer
Yuksel Omer 19 ditë më parë
Çok gizemli 😕
Aisha Turkish
Aisha Turkish 19 ditë më parë
Banu değil tam Cleopatra mübarek
Artemiz Atremiz
Artemiz Atremiz 20 ditë më parë
Beril hanim yok . metres beril demen lazim hale hanim
Hande Erçel
Hande Erçel 20 ditë më parë
Dizin adı masumiyet dizide bir tane masum kişi yiok olm. Ohaa harun halayemi aşık olmuş
Funda's LIFE 85
Funda's LIFE 85 20 ditë më parë
Bu kizin adi ELA MI EDA MI YA 😅😅😅
Mesut Gül
Mesut Gül 20 ditë më parë
Film bokunu çıkarttınız kimin eli kimin cebinde oldu insanların ahlaklarını bozuyorsun sanaristler
Ozoda Alimova
Ozoda Alimova 20 ditë më parë
Kizlar çok baba sever biliyormusunuz
Elza Mehbalıyeva
Elza Mehbalıyeva 20 ditë më parë
1:36:54deki ofis tatlı intikamdakı ev
Dalia Aboutahra
Dalia Aboutahra 20 ditë më parë
Bu hekaye "kırmızı oda" da guzel bir parça olabilirdi. Ayrı bir dizi gerek yoktu bençe.
Elza Mehbalıyeva
Elza Mehbalıyeva 20 ditë më parë
1:07:31 e dikkat .baharın bileziginde haç var, hristiyanmı acaba
Fatma Çepni
Fatma Çepni 20 ditë më parë
Sonunda final oluyor 🙄🌞 berbat bir diizi
Sumeyye Kullu
Sumeyye Kullu 20 ditë më parë
1:40:15 elanın eda diye kayıtlı olması
Sıla Alpaslan
Sıla Alpaslan 20 ditë më parë
Ne geceymiş arkadaş
Yaren Incirci
Yaren Incirci 20 ditë më parë
Ulan kim kimin kuyusunu kazıyor takip edemedim
Deniz Burcu
Deniz Burcu 20 ditë më parë
Ya ben yanlis mi hatirliyorum elayi zaten umut bırakmamis miydi oraya ? Hatta tartistilar sonra umut döndü falan ?
hersey dahıl
hersey dahıl 17 ditë më parë
Ben de oyle hatırlıyorum. Kapiya kadar gidip içeriye girisini bile izledi diye hatirliyorum bunu elada biliyor
a_ Friend
a_ Friend 21 ditë më parë
Bence İsmail bey ve avukat arasında ilişki var ve birlikte dövdüler elayi
Ayşe Çelik
Ayşe Çelik 21 ditë më parë
Artık ben bile masum olmadığımı düşünmeye başladım 😂
Slytherin'li bir kız🍏🐍
Slytherin'li bir kız🍏🐍 21 ditë më parë
5:51 bu sahne çok güzeldi xd😅😂
FOX Canlı Yayın
FOX
Shikime 1 mijë
Kardeşlerim 12. Bölüm
2:21:58
KARDEŞLERİM
Shikime 9 mln
Duli - S'kam Harru
3:31
DuliOfficial
Shikime 179 mijë
FINEM x SOLO - KPT 2 (prod. ARLENN)
3:57
Innocence Episode 11
2:05:58
Innocence - Masumiyet English
Shikime 565 mijë
مسلسل البراءه الحلقة 12 (Masumiyet)
2:13:16
Masumiyet - مسلسل البراءه
Shikime 2 mln
Baraj 39. Bölüm (Final)
1:59:29
Baraj
Shikime 668 mijë
Kağıt Ev 4. Bölüm
2:18:42
Kağıt Ev
Shikime 646 mijë
Inocente Capitulo 11
2:05:58
Inocente - Masumiyet en Español
Shikime 279 mijë
Mucize Doktor 62. Bölüm
2:00:59
Mucize Doktor
Shikime 1 mln
Cam Tavanlar 1. Bölüm
1:58:30
Cam Tavanlar
Shikime 2 mln
مسلسل البراءة الحلقة 11  مدبلجة (Masumiyet)
2:05:53
Masumiyet - مسلسل البراءه
Shikime 734 mijë
Duli - S'kam Harru
3:31
DuliOfficial
Shikime 179 mijë
FINEM x SOLO - KPT 2 (prod. ARLENN)
3:57
Mimoza Shkodra - Largohu
3:19
Mimoza Shkodra
Shikime 726 mijë
Grido - SJE KON ME MU (Prod by TH£ZOO)
2:49
OfficialGrido
Shikime 75 mijë
Anxhela Peristeri - Nuk Me Doje (Official Video)
3:12
Anxhela Peristeri
Shikime 143 mijë
Kidda X Capital T  - Magji
3:34
Capital T
Shikime 3,7 mln